جمعیت اسلامی پرستاران ایران

تاسیس یکهزار و سیصد و هشتاد هجری شمسی

جمعیت اسلامی پرستاران ایران

تاسیس یکهزار و سیصد و هشتاد هجری شمسی

جمعیت اسلامی پرستاران ایران

"جمعیت اسلامی پرستاران ایران" بعنوان اولین تشکل صنفی - سیاسی- اجتماعی - آموزشی و اطلاع رسانی - خدمات رسانی در حرفه پرستاری به همت تنی چند از فارغ التحصیلان پرستاری دانشگاه تهران در سال 1380 تاسیس و در بیست و پنجم خرداد هزار و سیصد و هشتاد و یک موفق به اخذ موافقت کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور و پروانه دائمی فعالیت کشوری از وزیر کشور وقت آقای سیدعبدالواحد موسوی لاری به شماره پروانه 181/42/1/الف گردید. اولین مجمع عمومی در سال 1381 برگزار گردید و هیئت رئیسه و دبیرکل انتخاب شدند. اولین دفتر جمعیت در خیابان باقرخان تاسیس گردیده و با تلاش هیئت مدیره در کمتر از 3 سال جمعیت اسلامی پرستاران ایران به یکی از 10 تشکل برتر کشور در رتبه بندی خانه احزاب وزارت کشور تبدیل شد. واحدهای آموزش، انتشارات، رفاه و تورهای مسافرتی، کارت های اعتباری، خدمات لیزینگ، بیمه ، کامپیوتر،موبایل، خدمات حقوقی، عضویت، سیاسی و ده ها خدمت دیگر برای جامعه پرستاری و پزشکی راه اندازی شده و شعب جمعیت در شهرستان ها تشکیل و رابطین بیمارستان ها انتخاب گردیدند. تعاونی های مصرف و مسکن در سال 1385 از وزارت تعاون مجوز گرفته و فعالیت خود را آغاز کردند. مجوز انتشارات از وازت ارشاد ، موسسه اموزشی از وزارت علوم، اولین نشریه روی گیشه پرستاران به نام هفته نامه جامعه پرستاری از وزارت ارشاد نیز اخذ و هریک در حوزه پرستاری شروع به خدمت رسانی کرد و صدها عنوان کتاب و هزاران نسخه نشریه طی سال های گذشته منتشر و به جامعه پرستاری و پزشکی عرصه شد. جمعیت اسلامی پرستاران ایران همواره یکی از تشکل های فعال در مسائل صنفی و حرفه ای پرستاران و با ارتباط مستمر با مراکز درمانی ، وزارت بهداشت، دولت، مجلس شورای اسلامی بالاخص کمیسیون بهداشت و درمان و نیز فراکسیون تشکل های مردم نهاد ، نهاد ریاست جمهوری ، سازمان برنامه و بودجه و ... بوده و در بسیاری از موارد انتقادات تند و صریح مسئوالان این تشکل در حوزه مشکلات صنفی و معیشتی پرستاران در رسانه ها منعکس و با همکاری دیگر تشکل ها منجر به اصلاحاتی نیز شد.

اوقات شرعی

 

 

Welcome to Iranian Nurses Islamic Association

 

جمعیت اسلامی پرستاران ایران بعنوان گسترده ترین و بزرگترین تشکل صنفی - آموزشی - سیاسی - فرهنگی - و علمی حوزه پرستاری و پیراپزشکی در سال 1380 تاسیس و موفق به اخذ پروانه فعالیت کشوری از کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور گردید.

 

همزمان با گسترش فعالیت ها این تشکل واحدهای آموزش- رفاه- تعاونی های مسکن و مصرف اعضاء - خدمات تورهای مسافرتی - بیمه - خودرو - انتشارات - همایش ها و نمایشگاه های سالیانه - واحد انفورماتیک - واحد عضویت - واحد عقیدتی سیاسی و ... در این مجموعه راه اندازی شده و خانواده گسترده اعضای آن در سطح کشور در سال 86 از مرز 5000 نفر گذشت و این تشکل توانست بعنوان یکی از 10 NGO برتر کشور در رده بندی وزارت کشور ثبت گردد.

این جمعیت تشکلی است مستقل با تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و شامل کلیه پرستاران و دیگر افراد عضو کادر درمان می باشد.

به اطلاع اعضای محترم جمعیت اسلامی پرستاران ایران می رساند، دفترمرکزی جمعیت از بلوارکشاورز، ساختمان سوسن درحال انتقال به دفتر جدید است و جهت مراجعه به هریک از واحدها از ساعت 10 صبح لغایت 4 بعداز ظهر با شماره های فوق الذکر هماهنگی فرمائید.

با توجه به انتقال دیتابانک سایت جمعیت اسلامی پرستاران به سرورهای ایرانی، آدرس واحدهای  جمعیت و مراکز خدماتی ، پرستاری و پزشکی به شرح ذیل در حال تکمیل و راه اندازی است. همچنین سایت قبلی به آدرس http://inia.iran.sc به بروز رسانی نخواهد شد.

 

ابزار وبلاگ