جمعیت اسلامی پرستاران ایران

تاسیس یکهزار و سیصد و هشتاد هجری شمسی

جمعیت اسلامی پرستاران ایران

تاسیس یکهزار و سیصد و هشتاد هجری شمسی

جمعیت اسلامی پرستاران ایران

"جمعیت اسلامی پرستاران ایران" بعنوان اولین تشکل صنفی - سیاسی- اجتماعی - آموزشی و اطلاع رسانی - خدمات رسانی در حرفه پرستاری به همت تنی چند از فارغ التحصیلان پرستاری دانشگاه تهران در سال 1380 تاسیس و در بیست و پنجم خرداد هزار و سیصد و هشتاد و یک موفق به اخذ موافقت کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور و پروانه دائمی فعالیت کشوری از وزیر کشور وقت آقای سیدعبدالواحد موسوی لاری به شماره پروانه 181/42/1/الف گردید. اولین مجمع عمومی در سال 1381 برگزار گردید و هیئت رئیسه و دبیرکل انتخاب شدند. اولین دفتر جمعیت در خیابان باقرخان تاسیس گردیده و با تلاش هیئت مدیره در کمتر از 3 سال جمعیت اسلامی پرستاران ایران به یکی از 10 تشکل برتر کشور در رتبه بندی خانه احزاب وزارت کشور تبدیل شد. واحدهای آموزش، انتشارات، رفاه و تورهای مسافرتی، کارت های اعتباری، خدمات لیزینگ، بیمه ، کامپیوتر،موبایل، خدمات حقوقی، عضویت، سیاسی و ده ها خدمت دیگر برای جامعه پرستاری و پزشکی راه اندازی شده و شعب جمعیت در شهرستان ها تشکیل و رابطین بیمارستان ها انتخاب گردیدند. تعاونی های مصرف و مسکن در سال 1385 از وزارت تعاون مجوز گرفته و فعالیت خود را آغاز کردند. مجوز انتشارات از وازت ارشاد ، موسسه اموزشی از وزارت علوم، اولین نشریه روی گیشه پرستاران به نام هفته نامه جامعه پرستاری از وزارت ارشاد نیز اخذ و هریک در حوزه پرستاری شروع به خدمت رسانی کرد و صدها عنوان کتاب و هزاران نسخه نشریه طی سال های گذشته منتشر و به جامعه پرستاری و پزشکی عرصه شد. جمعیت اسلامی پرستاران ایران همواره یکی از تشکل های فعال در مسائل صنفی و حرفه ای پرستاران و با ارتباط مستمر با مراکز درمانی ، وزارت بهداشت، دولت، مجلس شورای اسلامی بالاخص کمیسیون بهداشت و درمان و نیز فراکسیون تشکل های مردم نهاد ، نهاد ریاست جمهوری ، سازمان برنامه و بودجه و ... بوده و در بسیاری از موارد انتقادات تند و صریح مسئوالان این تشکل در حوزه مشکلات صنفی و معیشتی پرستاران در رسانه ها منعکس و با همکاری دیگر تشکل ها منجر به اصلاحاتی نیز شد.

اوقات شرعی

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 5 هکتار در محله امامزاده سه تن کلاردشت به آدرس کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، خیابان سپیداربن، انتهای خیابان پرستاران، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مالکین مفتخر است که طی 8 سال تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک توانسته است شناسنامه ای موجه برای این شهرک تهیه و آنرا در زمره یکی از بهترین مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد. 

شماره حساب جهت واریز شارژ : بانک ملت 62696359 جمعیت اسلامی پرستاران کارت : 6104337767512294

توجه : سایت اختصلاصی شهرک لاله کلاردشت https://lalekelar.blog.ir

اعضای هیئت مدیره با مصوبه مجمع عمومی سال 1386 تشکیل گردیده و با برگزاری جلسات منظم و پیگیری امور شهرک جهت انجام خدمات عمومی تغییر کابری و تهیه طرح های امکان سنجی و توجیهی و تصویب آن در استان و شهرداری و نیز نظارت بر امر محصور نمودن کل باغ با پایه بتنی و نرده فلزی و اجرای خیابان کشی و تسطیح و شمشاد کاربری و پلاک گذاری قطعات و احداث محوطه توریستی و آلاچیق ها و چشمه آب و همچنین حل و فصل مسائل حقوقی مطروحه و رفع مزاحمت برخی افراد سودجو در محل و گرفتن پیمانکار برای انجام امور ثبتی و اخذ اسناد تفکیکی و نیز مراجعه به شهرداری و سایر نهادها جهت اخذ جواز ساخت و مدیریت بر امور مالی شهرک و همچنین استقرار نگهبان و سرایدار و باغبان و حفظ مستحدثات و اشجار از دست سارقین و طرح چندین دعوی علیه سارقین که منجر به جلب و محکومیت برخی از آنان نیز شده و تعیین نماینده مقیم در کلاردشت جهت پیگیری امور قانونی و اداری و نیز بازدیدهای منظم هفتگی یا ماهیانه اعضای هیئت مدیره از شهرک و اخذ هزینه شارژ از مالکین و پرداخت هزینه های شهرک اقدام نموده و تاکنون تمامی کسری صندوق را از محل اخذ وام و نیز کمکهای قرض الحسنه هیئت مدیره پرداخت نموده و بصورت سالیانه گزارش کار خود را به مالکین ارسال نموده است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

متقاضیان جانمایی و دریافت نقاط GPS تا پایان اردیبهشت ما ثبت نام کنند.

با توجه به تقاضای تعدادی از مالکین محترم برای جانمایی قطعات خود در شهرک لاله باتوجه به گذشت بیش از 15 سال از پیاده سازی قطعات در سال 1386 ، با هماهنگی بعمل آمده با دفتر مهندسی در کلاردشت و لحاظ حداکثر تخفیف خدمات گروهی، نرخ پیاده سازی هر قطعه حداکثر 600 متری معادل 000/000/10 ریال (یک میلیون تومان) بابت خدمات ذیل می باشد:

1- پیاده سازی قطعه (جانمایی) در محل 

2- میخ کوبی چهار گوش زمین

3- برداشت نقاط gps  هر قطعه

لذا مالکین محترم متقاضی حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به هماهنگی با دفتر و واریز وجه اقدام نماید .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* یازده سری اسناد مالکیت آماده تحویل ...

به اطلاع مالکین محترمی که در خرداد ماه سال جاری اقدام به تکمیل مدارک و ارائه وکالت اخذ سند نمودند می رساند با پیگیری وکلای تعاونی، اسناد ثبتی تک برگ ایشان صادر گردیده است . برای تحویل می توانند سه شنبه هرهفته با شماره  66912560 : پرویزی، هماهنگی فرمایند. لازم به ذکر است اسناد فقط به خود مالکین با ملاحظه کارت ملی تحویل داده می شود. ضمنا سایر مالکین محترم نیز می توانند با پرداخت بدهی شارژ و جریمه دیرکرد بصورت چک اقساط 3 ماهه، و پرداخت هزینه های اخذ سند بصورت نقدی و ارائه مدارک لازم و وکالتنامه تا دهم آذر ماه جاری، اقدام به اخذ سند ثبتی نمایند.
تمدید مهلت های فوق منوط به درخواست همزمان حداقل 5 مالک و قبول وکلای تعاونی برای پیگیری مجدد است.
با آرزوی توفیق
پرویزی - مدیر شهرک لاله کلاردشت

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* برای رفتن به شهرک لاله پرستاران کلاردشت، روی لینک ذیل را در گوگل مپ وارد  کنید تا مسیر دسترسی در گوشیتان فعال شود

36°31'53.2"N 51°12'33.0"E

https://goo.gl/maps/kx7nJVFB6HM2

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

محکومیت کیفری راهزنان به رفع مزاحمت و جزای نقدی بدل از حبس!

طی سنوات گذشته برخی اشخاص معلوم الحال و سود جو که با انسداد راه عبور شهرک پرستاران و مطالبه وجوهی با عناوین مختلف اقدام به اخاذی و راهزنی از مردم می کردند و بعضا با سوء استفاده از عنوان شورای محل اقدات خود را موجه جلوه می دادند با شکایات کیفری مدیران تعاونی و پیگیری مستمر چندین ساله به رفع مراحمت و پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

مهرزاد مشتاقی فرزند جلال با رای قطعی شعبه 101 جزایی کلاردشت به رفع مزاحمت و پرداخت پنج میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس و علی همت مشتاقی فرزند جلال با رای شعبه 4 تجدیدنظر استان مازندران به رفع مزاحمت و پرداخت بیست میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به نفع صندوق دولت محکوم گردیده و آرای مربوط به اجرا نیز درآمد.

از مالکین محترم نیز تقاضا دارد در صورت هرگونه ایراد مزاحمت از سوی خانواده مشتاقی و یوسفی نیا فورا موارد را به پلیس 110 اطلاع داده و با اخذ گزارش از طریق دفتر حقوقی تعاونی شکایات خود را تنظیم نمایند.

»»» مدیر جدید شهرک لاله منصوب شد.

پیرو چندین مورد اطلاعیه منتشره مبنی بر دعوت به ثبت نام برای عضویت در هیات مدیره شهرک لاله از طریق وب سایت رسمی شهرک و همین کانال تلگرام و نامه های ارسالی، و با توجه به نتایج فرم های نظرسنجی ارسالی و نبودن داوطلب برای عضویت در هیات مدیره و همچنین عدم آمادگی اکثریت مالکین برای حضور در مجمع عمومی تهران و همچنین استعفای هیات مدیره اسبق شهرک، نسبت به انتصاب مدیرجدید شهرک لاله اقدام گردیده و مدیریت جدید که کارشناس ارشد حقوق هستند از تاریخ 1/8/95 فعلا در دفتر خیابان گاندی مستقر گردید. مالکین محترم روزهای زوج هفته ساعت 4-2 بعدازظهر می توانند از طریق تماس با شماره های 1- 66912560 نسبت به پیگیری درخواست های خود یا ملاقات حضوری (با وقت قبلی) با مدیریت شهرک اقدام نمایند. امور ذیل از طریق مدیریت جدید شهرک پیگیری می گردد:

  • ثبت نام و تکمیل مدارک مالکین در سایت اداره ثبت اسناد و املاک کشور
  • اخذ اسناد ثبتی مالکین
  • رسیدگی به تقاضاهای خرید و فروش و دیگر تقاضاهای مالکین
  • ارائه مفاصاحساب به شهرداری و دارایی
  • ارائه فرم تقاضای پروانه ساختمانی و نقشه تیپ
  • هماهنگی جهت مراجعه مالکین به محل شهرک
  • اخذ وجوه شارژ و معوقه خدمات عمومی
  • پرداخت هزینه های شهرک و دستمزد نگهبان

لازم به ذکر است مدیریت شهرک موظف به ارائه خدمات به اشخاصی است که هزینه شارژ خود تا پایان سال 94 را تسویه کرده یا در اولین مراجعه تسویه می کنند.

فرم مفاصا حساب به اشخاصی که بدهی نداشته و در سایت اداره ثبت اسناد، ثبت نام کرده یا دارای سند ثبتی هستند ارائه می گردد.

ارائه خدمات و پاسخگویی به اشخاصی که در پرونده گروه تلگرامی متهم هستند تا اطلاع ثانوی مقدور نمی باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

»»»  فرم نظر سنجی مجموعه اقامتی فراغتی لاله کلاردشت

مالکین محترم، با توجه به اتمام مهلت ثبت نام داوطلبین هیات مدیره شهرک تا پایان شهریور ماه، فرم نظرسنجی ذیل برای   تعیین نحوه کار آتی مدیریت شهرک با مشارکت تعدادی از مالکین محترم تهیه شده و خواهشمند است کلیه مالکین حداکثر تا پایان مهرماه جاری نسبت به تکمیل و ارسال آن به آدرس کلاردشت، صندوق پستی 375-46661  و یا تهران، صندوق پستی 167-14195  مساعدت و همکاری لازم را بعمل آوردند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به اطلاع اعضای محترم می رساند، تعداد درخواست های رسیده تاکنون به حداقل نصاب لازم (7نفر) نرسیده است و فعلا امکان برگزاری مجمع وجود ندارد، لذا مهلت ثبت نام داوطبین هیات مدیره شهرک لاله تا پایان شهریور ماه 1395 تمدید می گردد، متقاضیان نسبت به تکمیل فرم ذیل و ارسال آن با مدارک در اسرع وقت اقدام نمایند.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به اطلاع کلیه مالکین محترم مجموعه اقامتی فراغتی لاله کلاردشت می رساند، کلیه مکاتبات و ابلاغ ها به آخرین آدرس اعلامی مالکین در قرارداد ارسال می‌گردد که به منزله ابلاغ قانونی خواهد بود. لذا تقاضا دارد جهت بهره مندی و اطلاع از مفاد مرسولات در مهلت مقرر، در صورت تغییر آدرس مندرج در قرارداد موارد را از طریق پست به آدرس تهران، صندوق پستی 167-14195 جمعیت اسلامی پرستاران ایران ، و یا پیامک به شماره 09192697280 اطلاع دهید.

با آرزوی توفیق

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با توجه به درخواست های مکرر اعضای محترم جهت تسریع در اطلاع رسانی کانال تلگرام مجموعه لاله با نام Lalekelar@ راه اندازی شده است. مالکین محترم می توانند جهت عضویت شماره موبابل خود را همراه با نام و نام خانوادگی به تلگرام شماره 09034677835 اعلام نمایند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیرو آگهی نوبت سوم دعوت از داوطلبین عضویت در هیات مدیره مجموعه اقامتی فراغتی لاله کلاردشت، روند برگزاری مجمع سال 1395 به شرح ذیل به استحضار می رسد:

1- دریافت فرم داوطلبین عضویت در هیات مدیره شهرک تا مورخ 95/4/15

2- اخذ استعلام از مراجع قانونی و گواهی سوء پیشینه 

3- هماهنگی با مراجع قانونی ذیصلاح جهت زمان و مکان برگزاری مجمع (وزارت کشور، اداره تعاون، اماکن نیروی انتظامی)

4- ارسال فرم دعوتنامه شرکت در مجمع برای مالکین از طریق پست سفارشی

5- آگهی روزنامه رسمی دعوت به حضور در نوبت اول مجمع عمومی سال 1395

تبصره : در صورتیکه مجمع اول به حدنصاب قانونی نرسد مجامع دوم و سوم با رعایت فاصله زمانی قانونی و به شرح موارد 3 و 4 و 5 تکرار می شود.

6- تحویل و تحول اسناد و مدارک، صندوق و گزارشات مالی به هیات مدیره جدید همزمان با تسویه حساب با هیات مدیره قبل صورت می گیرد.

7- تهیه مکان و دفتر هیات مدیره جدید، پرسنل و تجهیزات، نحوه برگزاری جلسات و اطلاع رسانی به اعضا توسط هیات مدیره جدید

لازم به ذکر است با توجه به مکاتبات لازم با مراجع قانونی در این خصوص، برگزاری هرگونه مجمع یا نشست بدون رعایت تشریفات قانونی و هماهنگی با تعاونی مسکن اعضای جمعیت اسلامی پرستاران ایران، توسط هرشخص یا سازمان یا حزب، مورد تایید نبوده و با آن برخورد می گردد.

لذا از مالکین محترم تقاضا دارد با درایت و آرامش در جهت برگزاری مجمع قانونی همکاری لازم را بعمل آورده و از تحریکات برخی اشخاص در سازمان ها و احزاب معلوم الحال که سالیان سال است در مقابله با حزب جمعیت اسلامی پرستاران ایران  هستند و برای برگزاری تجمعات غیرقانونی تلاش می کنند برحزر باشند.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیرو اطلاعیه سال 1393 ، به اطلاع اعضای شهرک لاله می رساند با توجه به تقاضای برخی مالکین جهت اخذ جواز و احداث بنا، با توجه به کاربری اقامتی فراغتی شهرک، در مراجعه اعضای هیئت مدیره به شهرداری از سال 93 مراحل کار به شرح اعلام شده است :

1- تهیه رونوشت برابر اصل از مشخصات مالک (کپی شناسنامه و کارت ملی)

2- رونوشت برابر اصل مشخصات ملک (نقشه و کروکی و مبایعه نامه یا سند)

3- اصل و کپی معرفی نامه از تعاونی مسکن پرستاران سینا با مهر برجسته برای تسویه حساب مبلغ ملک، هزینه خدمات عمومی، شارژ شهرک تا سال 93

4- تهیه نقشه های ساختمانی (معماری- نما- سازه - مکانیک) توسط مهندسین ذیصلاح دارای سهمیه نظام مهندسی کلاردشت با مهر و امضاء

5- اخذ استعلامات (آب،برق،گاز، راه،منابع طبیعی،جهاد کشاورزی،تامین اجتماعی، دارایی و .... و پرداخت هزینه های مربوط)

6- تکمیل فرم اخذ پروانه ساختمانی شهرداری و ارائه با مدارک

7- پرداخت هزینه های شهرداری و نوسازی

8- اخذ جواز یکساله

لذا جهت تسریع کار و صرفه جویی در هزینه ها و همچنین تکالیف طرح توجیهی شهرک، فرم تقاضای تهیه نقشه تیپ برای اخذ جواز ساخت به شرح ذیل توسط متقاضیان تکمیل و به هیئت مدیره ارائه شود تا نسبت به تهیه نقشه ها در سه تیپ یک طبقه(حدودا 60 متری)، دو طبقه دوبلکس (حدودا 120 متری) و سه طبقه دوبلکس (حدودا 200 متری) اقدام گردد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیرو آگهی مورخ 1393/9/1 و عدم رسیدن به حداقل حد نصاب لازم به اطلاع کلیه مالکین محترم می رساند، با توجه به اینکه هیئت مدیره فعلی شهرک طی 8 سال گذشته با ممارست و گذاشتن وقت و هزینه دائما سعی در مدیریت مناسب امور مجموعه، حل مشکلات و رفع مسائل پیش رو نموده‌ است که ادامه آن در وسع و توان ایشان نیست، از سویی برخی از مالکین با بی مهری و سوء نیت به جای کمک در جهت پیشرفت امور شهرک، دائما در جهت انتقاد از مدیران اقدام کرده و چندین سال است که حتی هزینه شارژ ماهیانه خود را پرداخت نمی کنند، هیات مدیره برای نوبت سوم از متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شهرک (مالکین ساکن شهر تهران که امکان حضور در جلسات را داشته باشند) مستدعیست تقاضای مکتوب خود را  حداکثر تا  95/4/15 به شماره 66905331 021 فکس یا به آدرس تهران صندوق پستی 167-14195 از طریق پست سفارشی ارسال نمایند تا در مجمع عمومی ارائه گردد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی بهروزی برای تمامی پرسنل خدوم بهداشت و درمان، خلاصه گزارش مالی و امور ثبتی مجتمع توریستی تفریحی لاله کلاردشت را تا پایان سال 1394 به اطلاع مالکین محترم  می رساند،

1- تا کنون مدارک مربوط به 32 نفر از مالکین تایید و منجر به صدور سند رسمی و ثبتی شده است. از تعداد 58 نفر باقیمانده 17 نفر تاکنون اقدام به ثبت نام سند نکرده اند و الباقی در انتظار تایید مدارک برای صدور سند هستند. لازم به ذکر است پیگری امور کسانی که دارای بدهی شارژ یا خدمات عمومی هستند از طریق نماینده هیات مدیره و تعاونی نمی باشد.

2- از میان مالکین محترم شهرک،هنوزهم 9 نفر هزینه خدمات عمومی سال 1387 را پرداخت نکرده اند که مشول جریمه شده است و از 103 قطعه تعداد 69 قطعه نسبت به تسویه هزینه شارژ اقدام نکرده و تعداد 14 قطعه فقط شارژ سال 94 را پرداخت نکرده اند که تاکنون منجر به بدهی شهرک به صندوق تعاون جمعیت اسلامی پرستاران  و  هیات مدیره شهرک بیش از 300 میلیون تومان شده است که جریمه تاخیر متوجه اشخاص بده کار خواهد بود.

3- با توجه به اینکه روند مدیریت امور شهرک و پرداخت هزینه های نگهبان و امور اداری و ... در صورت عدم همکاری مالکین دچار اختلال می شود، اسامی اشخاص بده کار به شرح جدول ذیل اعلام می گردد که حداکثر تا تاپایان اردیبهشت ماه 1395 اقدام به تسویه حساب نمایند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

قابل توجه مالکین محترم شهرک لاله  کلاردشت

با توجه به مراجعات تعدادی از مالکین شهرک به اداره ثبت کلاردشت و ادعای پرداخت مبالغی به تعاونی برای اخذ سند، در جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل را به استحضار می رساند:

1- با توجه به اینکه در زمان فروش و واگذاری قطعات شهرک در سال 1386 جهت ملک مذکور همانند بیش از 90% املاک استان مازندران سند ثبتی تفکیکی صادر نشده بود، زمین مذکور بصورت مبایعه نامه و اسناد عادی تعاونی واگذار گردیده و برخی از طریق قانون قدیم (ماده 187) تقاضای اخذ سند کردند، لیکن با توجه به قانون جدید تعیین تکلیف اراضی فاقد سند ثبتی  1389 که متن آن ذیلا به استحضار می رسد، تعاونی پرستاران نهایت همکاری را در جهت اخذ سند تک برگ برای مالکین انجام داده و می دهد.

2- به شرح فوق ضمن مذاکره با دفاتر خدمات مهندسی مقیم در کلاردشت از سال 91 بصورت گروهی و بعدا منفردا اشخاص مبالغی را جهت نقشه برداری، تهیه GPS، فایل اکسل تعیین حدود، نقشه هوایی، کد رهگیری، ثبت نام اینترنتی در سایت اداره ثبت مطابق قرارداد به این دفاتر پرداخت کرده اند و تعاونی ریالی از این بابت از کسی دریافت نکرده است و فقط مسئولیت دریافت و ارائه مدارک را برعهده داشته است.

3- مدارک ارائه شده به اداره ثبت چالوس و بعدا با تشکیل اداره ثبت در شهرستان کلاردشت از سال 1393 بررسی و درصورت احراز شرایط با اخذ هزینه ها از مالک منجر به آگهی های نوبتی و صدور سند شده و در صورت عدم احراز شرایط تقاضای وی در این مرحله رد می شود. با توجه به عدم امکان هیچگونه دخالت تعاونی در این روند موارد فقط از طریق نماینده مقیم کلاردشت پیگیری و به اطلاع مالکین می رسد. در صورت احراز شرایط اداره ثبت و تمایل مالک با ارائه وکالتنامه به نماینده تعاونی سند وی اخذ و تحویل می گردد. البته این مورد در خصوص اشخاصی که نسبت به تصفیه حساب بدهی معوق بابت خدمات عمومی یا شارژ با تعاونی اقدام نکرده اند مصداق ندارد.

4- با توجه به مجوز های کاربری اخذ شده و طرح های مصوب امکان سنجی و توجیهی در شهرداری کلاردشت جهت مجتمع اقامتی فراغتی، برای ساخت و ساز واحد ویلایی نیازی به داشتن سند ثبتی نمی باشد.

با آرزوی توفیق روزافزون
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اسناد ثبتی 6 نفر دیگر از مالکین که نسبت به تکمیل مدارک، ثبت نام سند، پرداخت بدهی شارژ و اعطای وکالت به نماینده کلاردشت اقدام کرده بودند به شرح ذیل در مورخ 8/9/94 صادر گردید:

1- م کریمی   2- ح بصیر  3-ف محمدی 4- ا صفا  5- م طهماسب 6- ب میرعبدالحق

صدور اسناد سایر مالکینی که تاکنون موفق به دریافت سند نشده اند نیز با توجه به شرح فوق پیگیری می گردد.

لازم به ذکر است مالکین محترم با تکمیل فرم تهیه نقشه تیپ و اخذ تاییدیه نظام مهندسی و متعاقبا اخذ جواز ساخت، دیوار کشی قطعه و احداث بنا می توانند نسبت به تبدیل سند خود به سند شش دانگ عرصه و ایان احداثی اقدام نمایند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 باسلام

 به اطلاع مالکین محترم شهرک لاله کلاردشت می رساند، هیات مدیره منتخب مالکین طی نشستی با مسئولین تعاونی مسکن جمعیت اسلامی پرستاران نسبت به بررسی پیشرفت امور اقدام کرد که گزارش آن به شرح ذیل به اطلاع می‌رسد:

1- امور اجرایی:

  • با توجه به مراجعه سال گذشته اعضای هیات مدیره به شهرداری کلاردشت جهت اخذ مجوزهای ساخت و گرفتن فرم های مربوط که روی سایت گذاشته شده است،  تاکنون هیچ یک از مالکین جهت تهیه نقشه های مهندسی تیپ و اخذ جواز درخواستی نداده اند. هزینه تقریبی اخذ جواز و انشعابات برای هر واحد 5-10 میلیون و  هزینه ساخت حداقل یک واحد 100متری 100 میلیون تومان برآورد شده است.
  • با توجه به استقرار نگهبان جدید از سال گذشته اسامی مالکین محترمی که نسبت به پرداخت بدهی خود در خصوص هزینه های خدمات عمومی و شارژ معوقه اقدام نموده اند به نگهبان ارائه شده و این مالکین محترم می‌توانند با هماهنگی قبلی با نماینده کلاردشت نسبت به بازدید و..  از ملک اقدام نمایند.
  • در خصوص تقاضای برخی مالکین برای دیوارکشی اختصاصی هر قطعه، با توجه به محدود بودن تعداد تقاضا هر مالک می‌بایست شخصا در این مورد اقدام نماید و فعلا امکان گرفتن پیمانکار گروهی میسر نیست.

2- وضعیت امور مالی:

  • با توجه به اینکه هزینه شارژ شهرک که چگونگی هزینه و درآمد آن قبلا به اطلاع مالکین رسیده و در سایت موجود است، طی 6 سال فقط ماهیانه 000/10 تومان بوده و طی 3 سال گذشته 000/15 تومان تعیین شده، به هیچ وجه کفاف هزینه های مربوط را نمی دهد ولی تقاضای افزایش مبلغ شارژ موکل به جلسه آتی و ارائه بیلان مالی سال 94 از سوی شرکت حسابرسی شد.
  • با توجه به اینکه بیش از 53 نفر از 103 مالک شهرک لاله دارای بدهی شارژ هستند که کسری صندوق تاکنون از محل استقراز  تامین شده، از طریق واحد حقوقی جهت پیگیری مطالبات و جریمه دیرکرد اقدام و تا زمان تسویه حساب هیچگونه خدماتی به ایشان ارائه نخواهد شد.
  • آخرین قیمت نقل و انتقال در شهرک لاله بر اساس نظریه کارشناسی و خرید و فروش های صورت گرفته، 000/150 تومان به ازای هرمترمربع بوده است.

3- امور ثبتی :

  • ملک شهرک لاله از پلاک اصلی 15 دارای 3 پلاک فرعی بوده که برای پلاک های 5 و 20 سند ثبتی مادر صادر و بخشی طی سال های 87 و 88 و بخشی طی سال گذشته و سال جاری به نام خریداران بصورت مشاع مفروض منتقل شده است و با پیگیری نماینده تعاونی و اعضای هیات مدیره تعدادی نیز در حال صدور و انتقال است و صدور سند 6 دانگ هر قطعه بعد از دیوار کشی اختصاصی قطعه و احداث بنا صورت می‌گیرد.
  • در این خصوص در مورد کسانی که شخصا و خارج از مسیر تعاونی اقدام به ثبت نام سند کرده اند و یا کسانی که هنوز در سایت اداره ثبت اسناد ثبت نام نکرده اند و اشخاصی که بدهی خود را تسویه ننموده اند ، اقدام و پیگیری از سوی این هیات مدیره صورت نگرفته و می بایست راسا امور خود را پیگیری نمایند.
  • در مورد قطعه سوم از شهرک لاله تا کنون سندی برای پلاک فرعی آن صادر نشده و انتقال اسناد مالکین آن بخش، بعد از صدور سند این قسمت خواهد بود که موارد از طریق ادارات مربوط در حال پیگیری است.
  1. - امور حقوقی :
  • در خصوص نگهبان اسبق شهرک لاله به جهت شراکت با چند تن از مالکین و اخذ پول از آنها برای پرورش مرغ و جوجه و کاشت لوبیا که بصورت پنهانی و بدون اطلاع انجام شده، شکایات کیفری و حقوقی علیه نامبرده طرح و منجر به محکومیت قطعی وی و صدور اجرائیه شده است که تصویر آن در ذیل می آید. لذا اکیدا به مالکین محترم توصیه می شود از هرگونه اقدامی در خارج از قطعه مربوط به خود و یا پرداخت وجوه به اشخاص ثالث بدون اطلاع دفتر تعاونی خودداری نمایند.
  • در خصوص چندین مورد ایراد مزاحمت در ممانعت از ورود مالکین از درب جنوبی شهرک و مطالبه وجه بابت موارد واهی به نام شورای محل، نیز شکایاتی طرح و با توجه به اخذ نظریه کارشناسی در سابقه راه عبور و وجود درب و دروازه از قدیم در ضلع جنوبی ملک، پرونده درحال رسیدگی است.
  • در خصوص شکایت درخصوص سهم الشرکه مشاعی، لازم به ذکر است وی یکی از وراث مالک قبلی ملک و دارای سهم یک چهاردهم از ملک معادل 2700مترمربع است که قطعه زمین وی مفروض و خارج از زمین تعاونی بوده و مالکیت ایشان هیچگونه ربط یا تعارضی با مالکیت در الباقی ملک ندارد و هریک از مالکین به قدر مشخص شده در اسناد خود دارای سهم الشرکه هستند. دعوی وی درمورد تعیین محل سهم الشرکه نامبرده از طریق افراظ ثبتی است که موارد از طریق مذاکره و پیگیری قانونی وکیل تعاونی در حال اجراست. لازم به ذکر است دعوی قبلی نامبرده علیه مسئولین تعاونی منجر به صدور رای قطعی برائت شده که تصویر آن در سایت موجود است.
  • در خصوص اقدامات چند نفر از مالکین که بدون اطلاع تعاونی و بقیه مالکین اقدام به مشارکت با نگهبان قبل در امور کشت و زرع و مرغداری و ... کرده بودند، دعوی از طریق واحدحقوقی تعاونی طرح و در حال پیگیری است.

لازم به ذکر است این اشخاص که تاکنون هزینه های مربوط به شهرک و شارژ را نیز طی 9 سال گذشته پرداخت نکرده اند، برای رفع مشکلات خود دائما با تماس با دیگر مالکین و سعی در ایجاد تشنج و مخاطره و تلاش برای برگزاری تجمع و جلسات و شکایت علیه تعاونی و هیات مدیره اقدام نموده و سعی در درگیر کردن سایر مالکین و سوء استفاده از نام آنها را دارند و حتی این اشخاص با تبانی با طرف مقابل دعوی تعاونی و ارائه اسامی و شماره تلفن مالکین به آنها، کاملا به ضرر مالکین و شهرک اقدام کرده و موجب کندی پیشرفت امور و ایراد خسارات متعدد شده اند که موارد از طریق حراست و اطلاعات پیگیری و شکایت لازم نیز صورت گرفته است.

5- هیات مدیره:

با وجود چندین مورد مکاتبه و ارسال پیامک و اطلاع رسانی از طریق سایت جهت داوطلب شدن تعدادی از مالکین جهت انتخاب هیات مدیره جدید شهرک، متاسفانه تاکنون فقط یک تقاضا به دفتر تعاونی واصل شده است. نظر به اینکه بیش از 8 سال پیگیری مستمر امور شهرک بدون هیچگونه چشمداشت و نیز پرداخت دائم کسری صندوق شهرک از درآمد و حقوق ناچیز بیمارستان و مراجعات حضوری مکرر به کلاردشت، و بی مهری تعدادی از همکاران در عدم همکاری و بعضا مشکل تراشی و توهین و ... اعضای فعلی هیات مدیره را  از ادامه کار دلسرد و خسته نموده است، عاجزانه از کلیه 103 نفر مالکین شهرک تقاضا دارد نسبت به داوطلبی برای هیات مدیره جدید اقدام و درخواست خود را کتبا به دفتر تعاونی (فکس 02166905331)  ارسال نمایند تا در اسرع وقت امور مدیریت شهرک به ایشان واگذار گردد.

و من ا... التوفیق

هیات مدیره شهرک لاله کلاردشت

ابان 1394

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اسناد مالکیت (سند تک برگ) مالکین محترم سایت لاله فاز اول از سال 87 تا 89 تحویل گردیده بود. فاز دوم - که در سال 91 و 92 نسبت به ثبت نام از طریق سایت اداره ثبت اقدام کرده بودند طی 3 ماه اخیر صادر و تحویل گردید و - فاز سوم - نیز با توجه به ارائه وکالت جهت پیگیری امور به نماینده مقیم کلاردشت تا پایان سال جاری صادر و تحویل می گردد.

لازم به ذکر است در مورد کسانی که دارای بدهی به شهرک بابت خدمات عمومی یا هزینه شارژ بوده و یا از طریق شخصی اقدام به ثبت نام نموده اند مسئولیتی متوجه هیات مدیره نبوده و در صورت عدم تسویه حساب بدهی امور ایشان از طریق نماینده شهرک پیگیری نخواهد شد.با تشکر

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 از کلیه مالکین محترم شهرک لاله که قبلا نسبت به ثبت نام اخذ کدپستی و پلاک قطعه خود  اقدام کرده ولی تاکنون جهت دریافت آن مراجعه ننموده اند تقاضا دارد ضمن مراجعه به دفتر جمعیت پرستاران جهت دریافت مدارک خود در صورت داشتن بدهی قبلی نسبت به تسویه حساب اقدام فرمایند.

با تشکر

تلفن هماهنگی : 02166912560

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

»»»  نشست 15 اذر هیئت مدیره شهرک

به استحضار مالکین محترم شهرک لاله می رساند هیئت مدیره شهرک در مورخ 15 آذر ماه تشکیل جلسه داده و با توجه اتمام مهلت تسویه بدهی شارژ مالکین محترم شهرک تصمیمات به شرح ذیل اتخاذ گردید:

1- پیامک تشکر و قدردانی از مالکینی که به موقع نسبت به پرداخت هزینه های خود اقدام کرده و هیئت مدیره را در انجام امور شهرک یاری کرده اند ارسال می شود.

2- لازم به ذکر است هیئت مدیره شهرک در طی 8 سال گذشته بدون هیچگونه توقع و چشمداشتی بصورت رایگان نسبت به مدیریت امور شهرک اقدام کرده است و تماس های مایوس کننده  و بدور از انتظار برخی از مالکین از جمله در خصوص مبلغ 25هزار تومان  پلاک و کدپستی باعث دلسردی و تاسف است. اگر خود این اشخاص جهت اخذ همین یک مدرک ساده مجبور شوند چند بار به شهر کلاردشت سفر کنند ده ها برابر این مبلغ مجبور به هزینه خواهند شد و گفتن جملاتی همچون: بازم به یه بهانه دیگه می خواهند از ما پول بگیرند!! از اشخاصی که خود را تحصیکرده و شاغل در علوم پزشکی و دارای ملک و املاک در شمال! می نامند  بدون از انتظار است و باعث خواهد شد مدیریت شهرک از انجام هر امر دیگری در خصوص پیشرفت امور شهرک مایوس شود.

3- پیرو ابلاغیه ارسالی از واحد حقوقی جمعیت اسلامی پرستاران، برای اشخاص بده کار، جریمه دیرکرد معادل ماهیانه 3% از تاریخ  15 آذر به بعد برای مبالغ تاخیری اعمال خواهد شد و  اقدامات حقوقی متناسب برای وصول مطالبات صورت می گیرد.

4- با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره تاکنون مبلغ 67.258.000 تومان شخصا و بخشی از محل استقراض از صندوق تعاون جمعیت اسلامی پرستاران نسبت به پرداخت هزینه های شهرک اقدام کرده اند که ادامه این روند با توجه به عدم پرداخت برخی مالکین میسر نیست نسبت به کاهش برخی از هزینه ها ازجمله توقف برخی از امور اجرایی- پرسنلی و حقوقی در شهرکلاردشت تا اطلاع ثانونی اقدام می گردد.

5- پیرو چندین نوبت دعوت از مالکین جهت ثبت نام برای عضویت در هیئت مدیره و نیز تقاضای برگزاری مجمع عمومی تا این تاریخ از بین مالکین در کلیه شهرهای کشور، 5 نفر تقاضای برگزاری مجمع و 2 نفر تقاضای عضویت در هیئت مدیره را داده اند! لازم به ذکر است برای برگزاری مجمع عمومی حضور نصف بعلاوه یک مالکین یعنی حداقل 51 نفر ضروری است. لذا از مالکین محترم درخواست دارد هرچه سریعتر تقاضای خود را به آدرس تعاونی یا به فکس 66905331 ارسال نمایند.

6- به اطلاع می رساند در پیگری امور ثبتی اسناد قطعات باقیمانده با توجه به تبدیل بخش کلاردشت به شهرستان  در تقسیمات کشوری در سال 1393 اداره ثبت اسناد چالوس نسبت به توقف امور پرونده های مربوط به کلاردشت از اذرماه جاری و ارسال کلیه پرونده ها به اداره ثبت جدید الاحداث شهرستان کلاردشت اقدام کرده است که امید است با راه اندازی هرچه زودتر آن در امر صدور اسناد تسریع گردد.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هیئت مدیره شهرک لاله در آخرین جلسه خود در مورخ 22 ابان 93 جهت برخورد  قاطع با متخلفین  تصمیم گرفت بعد از ابلاغ کتبی بدهی اشخاصی که تاکنون اقدام به تسویه هزینه خدمات عمومی و شارژ  شهرک نکرده و  تا 15/9/93  اقدام ننمایند نسبت به انتشار  اسامی ایشان اقدام نماید.

لذا از مالکین محترم تقاضا دارد هزینه شارژ را به ازای هر پلاک (که شامل دستمزد نگهبان - بازدید و پیگیری امور اداری نماینده مقیم - خدمات اداری و دفتری - حسابداری  و  امور حقوقی می شود ) معادل سالیانه 120هزار  تومان (سال 86 تا 90) و برای سال های 91 به بعد سالیانه 180000 تومان  از تاریخ عقد قرارداد پرداخت نمایند.

جریمه دیرکرد معادل ماهیانه 3% از تاریخ 15/9/93  به بعد برای مبالغ تاخیری اعمال خواهد شد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیرو آگهی مورخ 1/3/93 به اطلاع کلیه مالکین محترم می رساند، با توجه به اینکه هیئت مدیره فعلی شهرک طی سنوات گذشته با ممارست و گذاشتن وقت و هزینه دائما سعی در مدیریت مناسب برای شهرک، حل مشکلات و رفع مسائل پیش رو نموده‌اند که ادامه آن در وسع و توان ایشان نیست، از متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شهرک (مالکین ساکنین شهر تهران که امکان حضور در جلسات را داشته باشند) مستدعیست تقاضای مکتوب خود را  حداکثر تا  93/9/15 به شماره 66905331 021 فکس یا به آدرس تعاونی پست نمایند تا در مجمع عمومی ارائه گردد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با توجه به تمایل برخی از اعضای محترم جهت فروش قطعات خود، شرایط ذیل جهت فروش ویژه به سایر مالکین در نظر گرفته شده و تا اطلاع ثانوی معتبر است:

- فروش قطعات دارای سند ثبتی مترمربعی 150هزارتومان طی 6 قسط هر 6 ماه یکبار با نرخ کارمزد سالیانه فقط 10% بدون چک و ضامن- تحویل همزمان با قرارداد

- فروش قطعات دارای ثبت نام سند مترمربعی 140هزارتومان طی 6 قسط هر 6 ماه یکبار با نرخ کارمزد سالیانه فقط 10% بدون چک و ضامن- تحویل همزمان با قرارداد

جهت کسب اطلاعات بشتر با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

66912560

-------------------------------------------------------------------------------------------

»»» نگهبان جدید شهرک مستقر شد

نگهبان جدید شهرک لاله کلاردشت از تاریخ 7/7/1393 مستقر شد. با توجه به تخلفات نگهبان اسبق شهرک و طرح شکایاتی از نامبرده مبنی بر اخذ وجوهی از برخی مالکین به بهانه پرورش مرغ و جوجه و کاشت لوبیا و ... ، نگهبان موقت در محل مستقر و از هفتم مهرماه جاری نگهبان جدید جایگزین شد. لذا از تمامی مالکین محترم تقاضا دارد جهت مراجعه به شهرک ابتدا با دفتر تعاونی هماهنگی و کارت مالکین خود را همراه داشته باشند. همچنین خواهشمند است از هرگونه پرداخت وجه به اشخاص ثالث در محل شهرک و دفاتر املاک و ... خودداری و فقط هزینه های مصوب و اعلامی از طریق هیئت مدیره را با اخذ رسید به دفتر تعاونی یا پرداخت بانکی انجام دهند.

اسامی مالکینی که بدهی هزینه های خود را با تعاونی تسویه کرده در اختیار نگهبان قرارمی گیرد تا نسبت به ورود ایشان به شهرک اقدام نماید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به اطلاع مالکین محترم شهرک لاله می رساند با پیگیری های مکرر هیئت مدیره شهرک و نظر به لزوم تهیه کد پستی 10 رقمی برای تهیه و صدور اسناد تک برگی ثبتی از اداره پست، و همچنین تهیه پلاک فلزی برای هر قطعه زمین از سوی آن اداره ، از مالکین محترم خواهشمند است :

1- با مراجعه به دفتر یا دانلود فرم ذیل نسبت به تکمیل تقاضا و امضاو تحویل آن به دفتر تعاونی اقدام نمایند.

2- هزینه مربوطه بابت اخذ کد پستی و پلاک فلزی و مامور اخذ و تحویل به ازای هر قطعه 250000 ریال (بیست و پنج هزار تومان) را پرداخت نمایند.

3- مدت تحویل بنا به اعلام اداره مربوطه حدودا یکماه است.

4- اعضای محترمی که دارای بدهی بابت شارژ شهرک یا هزینه های خدمات عمومی سال 1387 هستند نسبت به تسویه حساب بدهی خود اقدام نمایند.

5- مهلت ارائه تقاضا حداکثر تا تاریخ 30/7/1393 می باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مالکین محترم شهرک لاله:

به شرح ذیل گزارش مالی شهرک طی دوره زمانی 8 ساله از سال 1386 لغالت 1392 به اطلاع می رسد:

الف: مقدمه :

مجتمع توریستی تفریحی لاله به مساحت 4/7 هکتار در سال 1386 توسط تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا خریداری و پس از برگزاری مجمع عمومی اعضای هیئت مدیره شهرک انتخاب گردیده و امور شهرک در سه فصل به شرح ذیل اجرا گردید:

1- محصور نمودن کل شهرک با پایه بتنی و دیواره نرده آهنی به ارتفاع 2/3 متر و نصب دروازه های ورودی شمالی و جنوبی جمعا به مبلغ 180 میلیون تومان با هزینه تعاونی

2- خدمات عمومی مرحله اول شهرک (تهیه طرح های امکان سنجی و طرح توجیهی و تغییر کاربری شهرک و اخذ تاییدیه از شهرداری در طرح جامع شهر کلاردشت، پیاده کردن نقشه های تفکیکی قطعات با بلوک و شمشاد و میخ کوبی و پلاک گذاری، و تسطیح و رگلاژ و خاکریزی و خیابان کشی) جمعا به مبلغ 254 میلیون تومان با هزینه مالکین (به ازای هر مترمربع زمین 6000 تومان)

3- هزینه های جاری شهرک : شارژ (شامل دستمزد نگهبانی و سرایه داری، بازدید ماهیانه و کارگزاری،حقوقی، ثبت، خدمات دفتری، حسابداری، اداری ...) 215/159/000 تومان - پرداخت ماهیانه 10/000تومان برای هر قطعه توسط مالکین

- در خصوص بند اول امور مربوطه با هزینه تعاونی انجام و در سال 89 به اتمام رسید.

-در خصوص خدمات عمومی مرحله اول با توجه به نحوه پرداخت های مالکین کل اموراداری و قانونی تا سال 1390 انجام و 90% اموراجرائی نیز به اتمام رسید ولی با توجه به عدم پرداخت هزینه از سوی برخی مالکین به شرح اسامی ذیل جمعا معادل 25 میلیون تومان کسری پرداخت وجود داشته و بخشی از خیابان کشی و تفکیک قطعات در ضلع شمالی ناقص مانده است.

- درخصوص امورجاری شهرک نیز نگهبان و سرایدار از سال 1386 در شهرک مستقر و با توجه به محیط باغ و مشجر بودن شهرک نهایت تلاش برای حفظ و حرس و آبیاری درختان انجام گردیده و در خصوص امورثبتی و قانونی و دعاوی مطروحه از ناحیه اشخاص ثالث اقدامات لازم انجام گردیده و همچنین با برگزاری منظم جلسات هیئت مدیره گزارش عملکرد طی مکاتباتی بطور سالیانه به اعضای محترم اطلاع رسانی شد. در این خصوص متاسفانه بدلیل عدم همکاری مالکین در پرداخت به موقع شارژ از 215/159/000تومان هزینه طی 8 سال کذشته فقط 27/510/000 تومان پرداخت شده و کسری آن از محل استقراض و اخذ وام با کارمزد ماهیانه 3% تامین شده است و این کارمزد بعنوان جریمه دیرکرد متوجه کسانی می باشد که هزینه های خود را به موقع پرداخت نکرده اند.

به شرح فوق کل مبالغ پرداختی مالکین محترم طی سال های 86 تا 93 مبلغ 256/189/000 تومان بابت شارژ و خدمات مرحله اول بوده است و کسری صندوق (بدهی بابت اصل وام) معادل 212/675/000 تومان به همراه کارمزد متعلقه معادل 000 تومان می باشد .

لذا از کلیه مالکین محترم استدعا دارد نسبت به پرداخت هزینه شارژ شهرک بصورت منظم و تسویه حساب بدهی پیشین اقدام نمایند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

»»» مالکین محترم مجتمع توریستی تفریحی لاله :

مالکین محترم شهرک لاله  :

  1. با توجه به تماس های اعضای محترم جهت مذاکره با اعضای هیئت مدیره ، به اطلاع می رساند هیئت مدیره شهرک بدون دریافت هیچگونه دستمزد و چشم داشتی طی سالیان گذاشته بصورت مستمر نسبت به مدیرت امور شهرک اقدام کرده اند.لذابه توجه به مشاغل شخصی و محدودیت های موجود، نماینده هیئت مدیره آماده پاسخگویی به سوالات مالکین محترم از طریق وب سایت و پاسخگویی تلفنی در پنج شنبه آخر هر هفته از ساعت 10 صبح لغایت 1 بعدازظهر از طریق شماره تلفن 66905329 می باشد. لذا از مالکین محترم تقاضا دارد از تماس در سایر اوقات برای مذاکره تلفنی خودداری فرمایند.
  2. جهت کمک به اعضای هیئت مدیره در جهت ادامه ارائه خدمات شهرک، نسبت به پرداخت به موقع شارژ شهرک معادل سالیانه 180000تومان برای هر قطعه به حساب شماره 389438 بانک سپه به نام تعاونی مسکن پرستاران اقدام فرمایند.
  3. با توجه به تقاضای هیئت مدیره از مالکین برای واگذاری مسئولیت به هیئت مدیره جدید، لازم است تقاضای مکتوب مالکین حداقل 61 قطعه از 120 قطعه با تعهد پرداخت هزینه  برگزاری مجمع عمومی به شماره فکس 66905331 تعاونی و همچنین تقاضای عضویت در هیئت مدیره جدید برای متقاضیان (ساکن تهران) جهت انجام استعلامات ارسال گردد. پیشاپیش از همکاری تمامی مالکین کمال تشکر و قدردانی بعمل می آید.
  4. نگهبان قبلی شهرک (باقری) به دلیل اعتراض برخی از مالکین ترخیص و نگهبان جدید از 20 خرداد ماه مستقر گشته و اسامی مالکینی که تسویه حساب کرده اند جهت ورود به شهرک در اختیار ایشان گذاشته است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به نام خدا

اساسنامه مجتمع توریستی تفریحی لاله

با استعانت از الطاف خداوند ، پیرو مجمع عمومی مالکین مجتمع توریستی تفریحی لاله و انتخاب اعضای هیئت مدیره شهرک، مطابق موارد مصوب در مجمع، هیئت مدیره در جلسات خود اساسنامه فعالیت را به شرح ذیل تدوین و تصویب نموده و به اطلاع کلیه مالکین می رساند :

الف : هیئت مدیره و نحوه فعالیت

1- اعضای هیئت مدیره شهرک متشکل از 7 نفر عضو اصلی و 2 نفر عضو علی البدل می باشد که از طریق مجمع عمومی مالکین انتخاب می شوند و حداقل 1 نفر از اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن پرستاران سینا تا زمان تکمیل امور اخذ اسناد ثبتی و امور مربوط به جواز و اتمام ساخت و ساز عضو ثابت هیئت مدیره می باشد.

2- مجمع عمومی با درخواست حداقل نیمی از مالکین یا مصوبه هیئت مدیره برگزار گردیده و با حضور نصف به علاوه یک اعضاء رسمیت می یابد. مسئولیت برگزاری مجمع عمومی و دعوت از مالکین و نیز بررسی احراز صلاحیت داوطلبین عضویت در هیئت مدیره جدید برعهده هیئت مدیره قبل بوده و موظف به رعایت تشریفات اداری و قانونی لازم در خصوص مجامع اعضای تعاونی‌های مسکن می باشد. داوطلبین عضویت در هیئت مدیره می‌بایست ساکن شهر تهران، بدون سوء سابقه کیفری، عضو تعاونی مسکن سینا و مالک حداقل یک قطعه به نام خود در شهرک باشند و تعهد نمایند بصورت منظم و مرتب در جلسات هیئت مدیره شرکت نمایند.

3-اعضای هیئت مدیره توسط مجمع عمومی با رای گیری مستقیم انتخاب شده و تا دوره انتخابات بعدی مسئول رسیدگی به امور شهرک می باشند مگر اینکه بیش از نیمی از اعضای هیئت مدیره استعفاء دهند که در اینصورت اعضای باقیمانده موظف به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و تعیین هیئت مدیره جدید از بین داوطلبان واجد شرایط هستند و تا زمان برگزاری انتخابات یک نفر را بعنوان مدیر امور اجرایی شهرک انتخاب می نمایند.

4- اعضای هیئت مدیره موظف به برگزاری جلسات منظم و مرتب و رسیدگی به امور شهرک در خصوص امور مالی، امور اجرایی، اخذ اسناد ثبتی، اخذ مجوز ها، خرید و فروش قطعات، استقرار نگهبانی و سرایداری و سایر موارد مربوط به شهرک می باشد.

5- وصول درآمد شهرک از طریق افتتاح یک شماره حساب در یکی از بانک های داخل کشور صورت پذیرفته و تا آن زمان از یکی از شماره حساب های تعاونی مسکن پرستاران سینا یا حساب دیگری که به تایید هیئت مدیره برسد استفاده می شود.

6- با توجه به اینکه حضور اعضای هیئت مدیره بصورت داوطلبانه می‌باشد، حقوقی از این بابت به ایشان تعلق نمی گیرد و اعضای هیئت مدیره با امضای این صورتجلسه حق مطالبه هرگونه حقوق و دستمزد یا بیمه و ... بابت عضویت در هیئت مدیره شهرک را از خود سلب و ساقط می نمایند.

ب : امور اجرایی:

هیئت مدیره شهرک مسئول پیگیری امور اجرایی شهرک به شرح ذیل می باشد :

1-       نرده کشی و محصور نمودن کل شهرک با هزینه تعاونی مسکن پرستاران سینا

2-       اخذ کاربری احداث ویلا در شهرک از طریق شهرداری و مراجع ذیربط با هزینه مالکین

3-       تسطیح و خیابان کشی و تفکیک قطعات با شمشاد و بلوک و پلاک گذاری قطعات با هزینه مالکین

4-       استقرار نگهبان و سرایدار جهت باغبانی و آبیاری و حرس درختان و حفظ و نگهداری اشجار داخل شهرک و اجازه ورود و استفاده از شهرک فقط به مالکین

5-       پیگیری امور اداری و قانونی مربوط به شهرک شخصا یا از طریق اشخاص ثالث و وکلا به نمایندگی از کلیه مالکین با همکاری تعاونی مسکن پرستاران سینا. هیئت مدیره اختیار کامل جهت برقراری نظم و امنیت در شهرک را داشته و مجاز به برخورد قانونی با کسانی است که نسبت به حقوق دیگران متعرض و یا قوانین شهرک را رعایت نمی کنند.

6-       هیئت مدیره با هماهنگی تعاونی نسبت به صدور کارت شناسایی مالکین و معرفی مالکین به نگهبانی شهرک اقدام می نماید و ورود اشخاص ثالث به شهرک تا زمان احداث ساختمان و واگذاری حق انتفاع از سوی مالک به سایرین، ممنوع است.

7-       پیگیری مراحل اخذ جواز برای متقاضیان و انتخاب پیمانکار اصلح برای امور اجرایی و نظارت بر کار ایشان

ج : درآمد و هزینه

1-       درآمد شهرک جهت هزینه‌های آن از طریق سهم الشرکه مربوط به هر قطعه که بر اساس متراژ آن محاسبه و از سوی مالکین پرداخت می‌گردد تامین می شود. هیئت مدیره می تواند عندالاقتضاء نسبت به تامین کسری مبالغ مورد نیاز از طریق اخذ وام یا مبالغ قرض الحسنه یا درآمد‌زایی در محل شهرک اقدام نموده سپس مبالغ مربوطه را برای وصول به اطلاع مالکین برساند.

2-       مبلغ شارژ ثابت از ابتدای سال 1386 بابت نگهبانی و سرایداری ماهیانه 000/100 ریال برای هر قطعه تعیین می گردد و مبلغ آن برای سنوات بعدی توسط هیئت مدیره تعیین و به مالکین ابلاغ می گردد. این مبلغ برای هر سال جمعا در یک نوبت دریافت و رسید ارائه می‌گردد.

3-       مبلغ مربوط به هزینه های اجرایی در غالب خدمات عمومی از طریق استعلام از پیمانکاران برآورد و کتبا به اطلاع مالکین می‌رسد تا پس از پرداخت نسبت به انجام آن اقدام گردد. کسری پرداختی مالکینی که هزینه خود را در موعد مقرر واریز نکنند جهت جلوگیری از تضرر سایرین از طریق اخذ وام تامین و جریمه تاخیر به ماخذ ماهیانه سه درصد و هرگونه کارمزد و هزینه های مربوط بر عهده کسانی است که نسبت به واریز به موقع سهم الشرکه خود اقدام نکرده‌اند. هیئت مدیره می تواند از ورود اشخاص بدهکار به شهرک جلوگیری کرده و عنداللزوم اقدام قانونی جهت دریافت مطالبات بعمل آورد . به هرحال هیئت مدیره موظف است امور شهرک را بدون وقفه و تعطیلی به انجام رسانده و مجاز نیست به جهت عدم پرداخت هزینه از سوی برخی مالکین امور جاری شهرک را متوقف نماید.

4-       با توجه به اینکه مالکین شهرک همگی اعضای تعاونی مسکن سینا مربوط به جمعیت اسلامی پرستاران ایران می باشند، هرگونه فروش املاک به اشخاص ثالث منحصر به کادر بهداشت و درمان و عضویت در تعاونی مسکن سینا می باشد. هرگونه خرید و فروش قطعات می بایست در دفتر تعاونی و هیئت مدیره ثبت و مالک جدید از سوی مالک قبلی به هیئت مدیره معرفی گردیده و هزینه‌های شارژ تا زمان نقل و انتقال تسویه گردد.

5-       هزینه‌های شهرک مشتمل بر موارد ذیل می باشد:

5-1 : هزینه نگهبانی (نگهبانی و سرایداری و باغبانی و تجهیزات و لوازم مورد نیاز و محل اسکان)

5-2 : هزینه نماینده هئیت مدیره در شهرستان کلاردشت جهت پیگیری امور اجرایی و اداری

5-3 : هزینه بازدید ماهیانه یکی از اعضای هیئت مدیره از پیشرفت امور اجرایی و اداری پروژه با تهیه گزارش

5-4 : هزینه برگزاری جلسات هیئت مدیره شامل مکان، پذیرایی، نقلیه، ملزومات اداری و ..

5-5 : هزینه دبیرخانه هیئت مدیره جهت انجام مکاتبات و مراسلات و تماس با مالکین و پاسخگویی به ایشان و پیگیری امور و اخذ هزینه شارژ و ثبت نقل و انتقالات و ...

5-6 : هزینه خدمات حسابداری و هزینه های قانونی و وکالت و امور اداری

5-7 : هزینه امور اجرایی خدمات عمومی شهرک به شرح مفاد فوق

 

این اساسنامه در 3 فصل و 18 ماده و 7 بند در مهر ماه 1386 تهیه و به تصویب اعضای هیئت مدیره منتخب مالکین شهرک لاله کلاردشت رسید و هرگونه تغییر و حذف و اضافه در آن منوط به پیشنهاد کتبی حداقل نیمی از اعضای هیئت مدیره و تصویب در جلسه هیات مدیره و یا تصویب تغییرات در جلسه مجمع عمومی آتی می باشد.

و من ا... التوفیق

اعضای هیئت مدیره منتخب مالکین شهرک لاله کلاردشت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به اطلاع کلیه اعضاء و مالکین شهرک توریستی و تفریحی لاله می رساند با توجه به اخبار و شکایات واصله در خصوص تخلفات نگهبان اسبق شهرک در اخذ وجوهی از برخی مالکین شهرک به عناوین مختلف با همکاری 2 نفر از مالکین و ایجاد درگیری و سایر موارد تخلفات اخلاقی وی اقدامات قانونی علیه نامبرده در حال انجام می باشد.

لذا از کلیه مالکینی که به هر ترتیب وجهی به نامبرده پرداخت کرده یا تماس های مشکوک از سوی وی یا دیگران دارند تقاضا می شود در اسرع وقت موارد را به اطلاع هیئت مدیره تعاونی از طریق شماره 66912560 برسانند.

از هیئت مدیره محترم شهرک تقاضا می گردد موراد فوق را از طریق مقتضی در اسرع وقت به اطلاع کلیه مالکین برساند.

واحد حقوقی جمعیت اسلامی پرستاران ایران

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

مالکین محترم مجموعه تور یستی –  تفریحی پرستاران 2 - کلاردشت: شهرک لاله  

با سلام ، احتراماً موارد ذیل در خصوص مجتمع توریستی – تفریحی لاله به اطلاع  می رسد :

 با توجه به اینکه در سال 1389 "خدمات عمومی شهرک" انجام و به اتمام رسید متاسفانه برخی مالکین تاکنون هزینه آن را به هیئت مدیره پرداخت نکرده اند که شامل 3% جریمه تاخیر گردیده و علاوه بر عدم ارائه کارت ورود به شهرک به ایشان ، از معرفی جهت اخذ سند و جواز به مراجع ذیصلاح تا زمان تسویه حساب خودداری می گردد.

با توجه به مصوبه سال 1386 مجمع عمومی و متعاقب آن صورتجلسه هیئت مدیره، برای شهرک نگهبان مستقر و هزینه شارژ هرقطعه زمین (جهت هزینه های نگهبانی مستحدثات و اشجار و دبیرخانه هیئت مدیره) تا سال 1390 ماهیانه 000/10 تومان و برای سال 91و 92 و 93ماهیانه 15000 تومان  تعیین و با استقرار و حضور مستمر نگهبان و انجام امور حفظ و نگهداری از درختان و مستحدثات در مقابل سارقین و متعرضان و رفع دعاوی معترضین و مزاحمین، این شهرک بعنوان یکی از بهترین شهرک های شهرتوریستی کلاردشت طی 8 سال گذشته بوده و لیست کلیه مالکین به نگهبان اعلام شده تا با مراجعه ایشان و احراز هویت وارد مجتمع شوند و از ورود افراد غیر جلوگیری می‌گردد. ضمنا با توجه به اینکه برخی از مالکین نسبت به تسویه حساب مبلغ شارژ خود علیرغم چندین مورد اخطار و ارسال پیامک اقدام نکرده اند که مشکلات عدیده ای برای هیئت مدیره در تامین هزینه های شهرک بوجود آورده، در صورت عدم تسویه حساب هزینه شارژ تا پایان خرداد ماه 1393، بدهی ماهیانه شامل 3% جریمه تاخیر گردیده و از ورود مالکین بدهکار به شهرک ممانعت می گردد.

از مالکین محترم خواهشمند است با توجه به اینکه مطابق مصوبه مجمع عمومی نقل و انتقال املاک این شهرک فی مابین کادر محترم علوم پزشکی میسر است، از سپردن املاک خود به دلالان و دفاتر املاک کلاردشت که جز ایراد مزاحمت های مکرر برای سایر مالکین و نگهبان و اقدامی نکرده اند خودداری نمایند.

با توجه به اینکه در سال گذشته با همکاری هیئت مدیره نسبت به تعیین مشاور جهت ثبت نام متقاضیان بصورت گروهی در سایت اداره ثبت برای اخذ سند رسمی اقدام گشته و تا پایان سال اکثر مالکینی که سند ثبتی ایشان صادرنشده اقدام به ثبت نام کردند، سایرین در صورت تمایل به ثبت نام انفرادی از طریق وب سایت اداره ثبت به آدرس WWW.SSAA.Ir با تکمیل مدارک مربوطه اقدام به ثبت نام نموده یا با شماره تلفن 66900518 021تماس حاصل فرمایند.

با توجه به اینکه به جهت بروز مسائل و مشکلاتی از سوی نگهبان قبلی شهرک و اعلام نارضایتی برخی از مالکین، هیئت مدیره تصمیم به تغییر نگهبان گرفته است که البته نامبرده از تخلیه محل امتناع و مطالبات کلان و غیرموجهی را خواستار شده که موارد از طریق قانونی در حال پیگیری است و از مالکین محترم خواهشمند است در این زمینه همکاری لازم با هیئت مدیره را به انجام رسانند.

با توجه به تصویب طرح‌های امکان‌سنجی و طرح توجیهی شهرک لاله در سال 1389 که موجب تعیین کاربری آن در طرح جامع شهرستان کلاردشت بعنوان مجتمع اقامتی فراغتی گردید و همچنین ارتقاء محلی "دهستان ییلاقی کلاردشت" به "شهرستان" در تقسیمات کشوری، کلیه تقاضای های احداث بنا از طریق شهردای میسر است که با توجه تقاضای چندنفر از مالکین و مراجعه به شهرداری، فرم های لازم اخذ شده و مراحل اخذ جواز برای متقاضیان از طریق درگاه اینترنتی http://lalekelar.iran.sc در دسترس می باشد.

با توجه به زحمات فراوان و بازدیدهای ماهیانه هیئت مدیره و پیگیری امور و صرف هزینهای هنگفت ، از مالکین محترم خواهشمند است در استفاده صحیح از امکانات داخل شهرک و حفظ محیط زیست و نریختن زباله در داخل محوطه کوشا بوده و  با پرداخت به موقع شارژ با هیئت مدیره همکاری نمایند.

با توجه به تقاضای چندنفر از مالکین برای برگزاری مجمع عمومی با توجه به اینکه برای رسمیت مجمع حداقل تقاضای نیمی از مالکین و حضور نصف بعلاوه یک ایشان در جلسه الزامی است، متقاضایان برگزاری مجمع تقاضای خود را کتبا به شماره 66905331 021فکس نمایند. لازم به ذکر است هزینه برگزاری مجمع برعهده متقاضایان است.

با توجه به اینکه هیئت مدیره فعلی شهرک طی سنوات گذشته با ممارست و گذاشتن وقت و هزینه دائما سعی در مدیریت مناسب برای شهرک، حل مشکلات و رفع مسائل پیش رو نموده اند که ادامه آن در وسع و توان ایشان نیست، از متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شهرک (ساکنین شهر تهران که امکان حضور در جلسات را داشته باشند) مستدعیست تقاضای مکتوب خود را به شماره 66905331 021 فکس نمایند تا در مجمع عمومی ارائه گردد.

در صورت داشتن هرگونه سوال، هیئت مدیره از طریق درگاه اینترنتی http://lalekelar.iran.sc و شماره تلفن 6690518 021 آماده پاسخگویی می باشد.

 با تشکر و آرزوی توفیق

خرداد ماه  1393 - هیئت مدیره - مجتمع توریستی تفریحی  پرستاران 2 : لاله

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مالکین محترم مجموعه تور یستی –  تفریحی پرستاران 2 - کلاردشت: شهرک لاله  

با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، احتراماً موارد ذیل در خصوص مجتمع توریستی – تفریحی لاله به اطلاع  می رساند :

همانطور که مستحضرید "خدمات عمومی سایت لاله" در غالب تعیین کاربری مجتمع اقامتی فراغتی و تهیه و تصویب طرح های توجیهی و امکان سنجی و خیابان کشی کل سایت در سال 89 با حداقل هزینه ممکن و حداکثر تخفیفات انجام شده و با اتمام این خدمات به مالکینی که نسبت به تسویه هزینه با تعاونی اقدام کردند کارت ویژه مالکین و معرفی نامه به شهرداری جهت اخذ جواز شهرداری و ساخت ویلا ارائه شد لیکن با توجه به افزایش هزینه های ساخت و ساز طی سال های اخیر تا کنون کسی اقدام به ساخت نکرده و برخی از مالکین درحال اخذ جواز ساخت از شهرداری هستند. همچنین با پیگیری های انجام شده عملیات گازکشی نیز تا مجاورت شهرک انجام شده و در آینده امکان بهره مندی از گاز شهری در واحدهای احداثی مهیا خواهد بود.

همچنین با حضور مستمر نگهبان و انجام امور حفظ و نگهداری از درختان و مستحدثات در مقابل سارقین و متعرضان این شهرک بعنوان یکی از بهترین شهرک های شهرتوریستی کلاردشت طی 7 سال گذشته بوده و لیست کلیه مالکین به نگهبان اعلام شده تا با مراجعه ایشان و احراز هویت وارد مجتمع شوند و از ورود افراد غیر جلوگیری می گردد.

از مالکین محترم خواهشمند است با توجه به اینکه مطابق مصوبه مجمع عمومی نقل و انتقال املاک این شهرک فی مابین کادر محترم علوم پزشکی میسر است ، از سپردن املاک خود به دلالان و دفاتر املاک کلاردشت که جز ایراد مزاحمت های مکرر برای سایر مالکین و نگهبان و خانواه اش اقدامی نکرده اند خودداری نمایند.

به اشخاصی که هزینه های عمومی مربوط به شهرک را بعد از گذشت 3 سال تاکنون واریز نکرده اند نیز نامه بدهی و جرایم معوقه ارسال شده و متعاقبا اظهارنامه از طریق دادگاه ارسال و وصول معوقات  از طریق محاکم قضایی در حال پیگری است.

در خصوص اسناد مالکیت برای اشخاصی که هزینه های خود را تسویه نموده ولی با توجه به تغییر رویه اداره ثبت اسناد و املاک کشور جهت صدور اسناد جدید یک برگی (کامپیوتری) و ثبت نام از طریق وب سایت اداره ثبت به آدرس WWW.SSAA.Ir هنوز موفق به اخذ سند یا ثبت نام نشده اند ، پیرو نامه مورخ 10/8/91 تعاونی مسکن با مطالعه راهنمای ثبت نام و تکمیل مدارک مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است با توجه به اینکه اخیرا مشاهده شده برخی افراد سود جو با سوء استفاده از بی اطلاعی اشخاص مطالبه مبالغ کلان و اسناد و مدارک غیر مربوط برای ثبت نام را می کنند، هیچ مدرک خاصی برای ثبت نام بجز مدارک شخصی و مبایعه نامه لازم نبوده و مالکین با تهیه نقشه UTM از طریق مراجعه به مهندسین ذیصلاح کلاردشت و ثبت نام در سایت فوق اقدام به دریافت کد رهگیری می نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانند از طریق هماهنگی با شماره تلفن 66900518 جهت ثبت نام گروهی اقدام نمایند.

با توجه به گستردگی ملک (بیش از 5/4 هکتار) وتشکیل چندین پرونده حقوقی و کیفری طی سنوات گذشته که با گرفتن وکیل و پرداخت هزینه های مربوط پیگیری شده و بعضا منجر به صدور رای شده است : الف : در خصوص ایراد خسارت در اثر تعریض غیر مجاز راه مجاور در ضلع شمالی (جنب روردخانه توسط یکی از بومیان) که منجر به محکومیت و جلب نامبرده گردیده است ب: پرونده ایراد ضرب و شتم نگهبان و عوامل اجرایی شهرک توسط سارقین که منجر به محکومیت ضاربین گردیده است ج: پرونده حقوقی اخذ اسناد و مدارک باقیمانده شهرک از تعدادی فروشندگان (وراث یوسفی نیا) که منجر به صدور رای محکومیت ایشان شده است د: پرونده های ایرادی وراث یوسفی نیا در خصوص تفکیک و افزار یک سهم مشاع و تصرف عدوانی که منجر به صدور رای به تبرئه قطعی تعاونی، هیئت مدیره آن و مالکین شده است  ه : پرونده رفع مزاحمت بابت سد معبر توسط یکی از بومیان در ورودی جنوبی و سرقت تابلوی کوچه (کوچه پرستاران) که در حال پیگری است.

با توجه به زحمات فراوان و بازدیدهای ماهیانه هیئت مدیره و پیگیری امور و صرف هزینهای هنگفت ، از مالکین محترم خواهشمند است در استفاده صحیح از امکانات داخل شهرک و حفظ محیط زیست و نریختن زباله داخل محوطه کوشا بوده و با نگهبان همکاری نمایند.

در خصوص عدم اجرای قطعه بندی در خصوص برخی قطعات در ضلع شمال شرقی شهرک توسط پیمانکار مربوط در سال 89 به جهت وجود موانع طبیعی ، مالکین محترم این قطعات در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه تسطیح بصورت گروهی شرایط تفکیک قطعات خود را فراهم آورند.

هزینه شارژ بابت حقوق نگهبان و نگهداری مستحدثات و هزینه های شهرک و دبیرخانه هیئت مدیره تا سال 1390 ماهیانه 000/10 تومان به ازای هر قطعه مصوب شده بود که با توجه به افزایش هزینه ها برای سال 91 و 92 ماهیانه 000/15 تومان تعیین گردید. لذا از مالیکن محترم تقاضا         می شود با همکاری با هیئت مدیره شهرک نسبت به پرداخت منظم شارژ با اخذ رسید اقدام فرمایند.

 در صورت داشتن هرگونه سوال هیئت مدیره  در پنج شنبه آخر هرماه آماده پاسخگویی از طریق شماره تلفن 66912560 می باشد.

با تشکر و آرزوی توفیق

 هیئت مدیره  مجتمع توریستی تفریحی  پرستاران 2 : لاله

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ابزار وبلاگ