جمعیت اسلامی پرستاران ایران

تاسیس یکهزار و سیصد و هشتاد هجری شمسی

جمعیت اسلامی پرستاران ایران

تاسیس یکهزار و سیصد و هشتاد هجری شمسی

جمعیت اسلامی پرستاران ایران

"جمعیت اسلامی پرستاران ایران" بعنوان اولین تشکل صنفی - سیاسی- اجتماعی - آموزشی و اطلاع رسانی - خدمات رسانی در حرفه پرستاری به همت تنی چند از فارغ التحصیلان پرستاری دانشگاه تهران در سال 1380 تاسیس و در بیست و پنجم خرداد هزار و سیصد و هشتاد و یک موفق به اخذ موافقت کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور و پروانه دائمی فعالیت کشوری از وزیر کشور وقت آقای سیدعبدالواحد موسوی لاری به شماره پروانه 181/42/1/الف گردید. اولین مجمع عمومی در سال 1381 برگزار گردید و هیئت رئیسه و دبیرکل انتخاب شدند. اولین دفتر جمعیت در خیابان باقرخان تاسیس گردیده و با تلاش هیئت مدیره در کمتر از 3 سال جمعیت اسلامی پرستاران ایران به یکی از 10 تشکل برتر کشور در رتبه بندی خانه احزاب وزارت کشور تبدیل شد. واحدهای آموزش، انتشارات، رفاه و تورهای مسافرتی، کارت های اعتباری، خدمات لیزینگ، بیمه ، کامپیوتر،موبایل، خدمات حقوقی، عضویت، سیاسی و ده ها خدمت دیگر برای جامعه پرستاری و پزشکی راه اندازی شده و شعب جمعیت در شهرستان ها تشکیل و رابطین بیمارستان ها انتخاب گردیدند. تعاونی های مصرف و مسکن در سال 1385 از وزارت تعاون مجوز گرفته و فعالیت خود را آغاز کردند. مجوز انتشارات از وازت ارشاد ، موسسه اموزشی از وزارت علوم، اولین نشریه روی گیشه پرستاران به نام هفته نامه جامعه پرستاری از وزارت ارشاد نیز اخذ و هریک در حوزه پرستاری شروع به خدمت رسانی کرد و صدها عنوان کتاب و هزاران نسخه نشریه طی سال های گذشته منتشر و به جامعه پرستاری و پزشکی عرصه شد. جمعیت اسلامی پرستاران ایران همواره یکی از تشکل های فعال در مسائل صنفی و حرفه ای پرستاران و با ارتباط مستمر با مراکز درمانی ، وزارت بهداشت، دولت، مجلس شورای اسلامی بالاخص کمیسیون بهداشت و درمان و نیز فراکسیون تشکل های مردم نهاد ، نهاد ریاست جمهوری ، سازمان برنامه و بودجه و ... بوده و در بسیاری از موارد انتقادات تند و صریح مسئوالان این تشکل در حوزه مشکلات صنفی و معیشتی پرستاران در رسانه ها منعکس و با همکاری دیگر تشکل ها منجر به اصلاحاتی نیز شد.

اوقات شرعی

در پی حضور پر شکوه و گسترده مردم و اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پیروزی قاطع حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تعدادی از فعالین، چهره‌ها و شخصیت‌های برجسته سیاسی داخلی و خارجی و همچنین برخی نمایندگان مجلس در اظهارات و پیام های خود به ملت و رییس جمهور منتخب ایران تبریک گفتند.

دکتر سیامک عزیزی، دبیرکل جمعیت اسلامی پرستاران ایران با ارسال پیام تبریکی به ساختمان پاستور، ضمن تبریک انتخاب قاطع دکتر روحانی توسط مردم به عنوان ریاست دولت آینده، ضمن اعلام ادامه حمایت از احزاب و تشکل های پرستاری و حوزه بهداشت و درمان از دولت ایشان، خاطر نشان کرد : تلاش های دولت در مسیر ارتقای بهداشت و سلامت مردم باید بیشتر از پیش ادامه یابد.

همچنین پیام های تبریک متعدد مسئولین کشوری و لشکری به دفتر ریاست جمهوری ارسال گشته است که ذیلا به برخی از آنها اشاره می گردد: 

سفر انتخاباتی حسن روحانی به اصفهان

موگرینی روحانی

فدریکا موگرینی، ضمن تبریک به رییس جمهور کشورمان تاکید کرد: آماده ادامه همکاری برای اجرای برجام و تعامل دوجانبه و برقراری صلح منطقه‌ای هستیم.مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: مردم ایران به شکلی پرشور در زندگی سیاسی کشورشان شرکت کردند. من به رییس جمهور روحانی برای این تفویض قدرتمند تبریک می‌گویم.

تبریک و تشکر از حضور پر شکوه مردم

انتخابات ۲۹ اردیبهشت - بندرعباس

سید حسن خمینی با صدور پیام تبریکی گفت:پس از حماسه ۲۹ اردیبهشت جای خالی آقای هاشمی احساس می‌شود.در پیام یادگار امام راحل آمده است: حضور حماسی و افتخار آفرین مردم ،از انتخابات دیروز یک نقطه درخشان در تاریخ ایران ساخت. "دیروزِ شما" ،فردای همه ایرانیان را رقم خواهد زد و جای خالی آقای هاشمی امروز بیشتر احساس می شود.اسحاق جهانگیری نیز به ملت ایران تبریک گفت.معاون اول رییس جمهور در یادداشت توئیتری پیروزی ملت ایران برای تداوم راه تدبیروامید را تبریک گفت. همچنین محمدجواد ظریف صبح روز شنبه در صفحه اینستاگرام خود از حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار عکسی از حضور خود در حسینیه جماران برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت:«وامدار همه مردم ایرانیم که با حضور باشکوه و هوشمندانه خود در انتخابات در داخل و خارج از کشور یکبار دیگر اقتدار، امنیت و سربلندی ایران و ایرانی را تضمین کردند.»ظریف همچنین در صفحه توییتر خود نوشت: ما ثبات خود را نه از "ائتلاف ها" بلکه از مردم خود می گیریم که - بر خلاف برخی - رأی می‌دهند.

حزب اعتدال و توسعه از حضور پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.حزب اعتدال و توسعه با انتشار بیانیه‌ای به حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و از مردم تشکر کرد.ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل روحانی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات ٢٩ اردیبهشت تاکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در انتخابات با رای به عقلانیت و عملگرایی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین‌المللی تحکیم بخشیدند.حزب اعتماد ملی نیز در بیانیه‌ای انتخابات۲۹ اردیبهشت و انتخاب حسن روحانی را تبریک گفت.شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به روحانی و اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و فراکسیون امید مجلس شورای اسلامینیز در پیام های جداگانه به رییس‌جمهور منتخب تبریک گفتند.

***

پیام میرسلیم وهاشمی طبا در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری

میرسلیم در پیامی از رییس جمهور منتخب تشکر کرد. سیدمصطفی میرسلیم، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی با تبریک به ملت ایران برای خلق حماسه حضور در انتخابات، برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.همچنین سید مصطفی هاشمی‌طبا در پیامی به مردم تبریک گفت.مصطفی هاشمی‌طبا، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی با تبریک به ملت ایران که بلوغ و تشخیص مصالح خود را نشان دادند یادآورشد که روحانی تلاش هرچه بیشتر خود را برای ارجمندی ایران به کار خواهد بست.

***

رسانه‌های خارجی به نتایج اولیه شمارش آراء انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان دادند.نتایج اولیه شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد که حسن روحانی پیشتاز این انتخابات است. رسانه‌های بین‌المللی بی‌شماری به انعکاس این موضوع پرداخته‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در رابطه با چرایی حضور باشکوه ایرانیان خارج از کشور در انتخابات با بیان اینکه ایرانی‌ها یاد گرفته‌اند برای ایجاد هر تحولی باید از صندوق‌های رای استفاده کنند، گفت:علیرغم این که در بسیاری از کشورها روز جمعه روز کاری بود ولی ایرانیان خارج از کشور ، تلاش کردند که در انتخابات شرکت کنند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از همکاری دولت و مسئولان عراقی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تقدیر و تشکر کرد.ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: دولت عراق و مسئولان و سازمان‌های امنیتی به خوبی با ما همکاری کردند و امنیت صندوق‌ها را به وجود آوردند و شرایط و امکاناتی را فراهم کردند تا تمام ایرانیان مقیم عراق و زائران به حوزه‌های انتخاباتی بیایند.سفیر کشورمان در مسکو نیز  برگزاری انتخابات را به ملت ایران و حسن روحانی و جریان اعتدال و اصلاحات تبریک گفت.سفارت کشورمان در هلند نیز ضمن قدردانی از حضور بی‌سابقه ایرانیان مقیم هلند در انتخابات ، حضور هم‌وطنان مقیم این کشور در دوازدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری را پر شور و کم سابقه خواند. سفیر ایران در کپنهاگ با اشاره به حضور ایرانیان مقیم دانمارک در انتخابات ریاست جمهوری  با بیان اینکه ایرانیان مقیم دانمارک حماسه‌ای بزرگ خلق کردند، گفت: حضور حماسی شما در انتخابات، آغازگر فصل جدیدی از همدلی و همکاری برای سازندگی ایران است.سفیر ایران در آنکارا با اشاره به حضور گسترده در انتخابات گفت: ایرانیان اثبات کردند در همه جای دنیا قلبشان برای ایران می‌تپد.

اظهارات نمایندگان مجلس در پی حماسه آفرینی مردم

انتخابات هفت اسفند - حسینیه ارشاد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی را برنده انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ عنوان کرد. علی مطهری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: برنده انتخابات آیت الله هاشمی رفسنجانی است که گفت من دیگر بخاطر آگاهی مردم، برای آینده انقلاب اسلامی نگرانی ندارم.رئیس کمیسیون امینت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت:پس از انتخابات کشورهای منطقه در محاسبه روابط خود با ایران بازنگری می‌کنند و ما باید با استفاده از دیپلماسی به بهترین شکل از این فرصت ایجاد شده استفاده کنیم. علاء‌الدین بروجردی افزود: ملت در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند و پس از ۳۸ سال از انقلاب علیرغم همه کاستی هایی که وجود دارد همچنان نظام را از خود می‌دانند و پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

رئیس دو دولت هفتم و هشتم نیز از همه مردم ایران که پای صندوق‌های رأی آمده و در صف‌های طولانی انتظار کشیده‌اند، تقدیر و تشکر کرد و در پیامی گفت: از هموطنانم که در سراسر کشور و حوزه‌های رأی‌گیری خارج از کشور با صبوری برای آینده ایران عزیز پای صندوق‌های رأی آمدند و در صف‌های طولانی ساعت‌ها انتظار کشیده‌اند، تشکر می‌کنم.

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت:رأی مردم رأی به برنامه‌های «روحانی» بود.میرزایی افزود:رایی که داده شد رای به گفتمان اصلاحات و برنامه‌های آقای روحانی بود و پاسخ اعتماد مردم این است که از تفسیرهای ناصواب خودداری کنیم.محمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که حضور مردم در انتخابات مرهون حمایت‌های خیرخواهانه شخصیت‌های ارزشمند و محبوب ایران و سیاست های داخلی و خارجی دولت است. فاطمه سعیدی، یک عضو هیات رئیسه فراکسیون مجلس گفت: حضور مردم در انتخابات روز گذشته حماسه جاویدان در تاریخ ایران بود و رئیس‌جمهور منتخب باید تمام تلاش خود را برای مردم ایران به کار ببرد. شهاب الدین بی مقدار، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم آذربایجان در پای صندوق‌های رأی بی‌سابقه و بی‌نظیر بود.

معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان در پاسخ به حمایت‌های مردم، مسئولیت‌پذیری خود را افزایش دهند گفت: هواداران کاندیداها تا دیروز با هم رقابت داشتند، ولی از امروز باید این رقابت به رفاقت تبدیل شود.محمدرضا نجفی، نایب رییس مجمع نمایندگان تهران با اشاره به اینکه دستاورد ۲۹ اردیبهشت، تنش‌زدایی و توسعه همه‌جانبه کشور است گفت: انتخابات ۹۶ با همه تفاوت‌های قومی، مذهبی، فکری و فرهنگی، برد بزرگی برای ملت ایران بود، دستاورد این انتخاب، توسعه همه جانبه کشور است.ابوالفضل سروش، نماینده تهران نیز  در پیامی گفت که جایزه اخلاق و خویشتنداری به مردم فهیم ایران تعلق می‌گیرد که با حضور بی‌بدیل خود ایران را در هر دو سطح ملی و بین‌المللی سرافراز کردند.

محمد محمودی شاهنشین، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور نیز در پیامی گفت: پیشانی بندگی بر آستان حضرت دوست می ساییم و او را شکر می‌گوییم که بار دیگر، ایران را در جهان و در مقابل چشمان دشمنان به سربلندی و سرافرازی نائل کرد. مردم ایران با حضور بی‌سابقه و پرشورشان در میدان‌های انتخاباتی، بار دیگر نشان دادند طوفان پوچ سیاه‌نمایی‌های جهان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آنها را از ادامه راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا باز نمی‌دارد. جا دارد، در مقابل شعور و حماسه آفرینی این مردم بزگوار و آگاه سر تعظیم فرود آورده و تشکر بی‌دریغمان را نثارشان کنیم. امیدوارم ما، به عنوان خادمان این ملت، بتوانیم پاسخگوی این محبت و اعتماد از طرف آنها باشیم. نام ایران هماره سربلند و پرآوازه باد.

بهرام پارسایی نماینده شیراز نیز در پیامی  گفت: آن همه ناز و تنعم که خزان می‌فرمود/عاقبت در قدم باد بهار آخر شد. ٢٩ اردیبهشت ماه اراده مردم آگاه و میهن دوست این سرزمین، بر هر ساز و کاری پیروز شد. نه تیغ تیز عوام فریبی بر سپر آگاهی‌شان نفوذ کرد نه افترا و تهمت بر باورشان و نه کوتاهی در أخذ رای تعدادی از آنها بر امیدشان و نه ...
مردم راه خود را یافته و به قدرت رأی و اتحاد خود پی بردند. رای معنادار 29 اردیبهشت ماه مردم ایران به گفتمانی که با کلید واژه "سلام بر آزادی"  خود را در معرض انتخاب ملت قرار داد، فریادی رسا بود و نشان داد وقت آن است که تمامی کانون‌های قدرت برای آبادانی ایران زمین با مردم همراه شوند.

الیاس حضرتی نیز در پیامی گفت: مردم شریف ایران، جوانان خستگی‌ناپذیر، بزرگان با بصیرت، اقوام و مذاهب گرامی،‌ حماسه حضور شما در ۲۹ اردی‌بهشت با مشارکت حداکثری و رای قابل تامل‌تان به عقلانیت، به اصلاحات، به آزادی و به تمدید تدبیر و امید برگ زرینی در صفحات تاریخ این سرزمین را رقم زد. صف‌های طولانی و چند ساعته شما ملت غیور را از پا نینداخت و تماشای این صف‌های طولانی و این رای میلیونی چه دشوار می‌کند وظیفه مسئولان را. به عنوان عضوی کوچک از نظام بزرگ جمهوری اسلامی، دست تک‌تک شما ملت حماسه‌ساز را به گرمی‌ می‌فشارم، چه آنانی که به روحانی عزیز رای دادند و چه آنها که انتخابی به غیر ایشان داشتند، مهم حضور گرم شما بود که حاصل شد و چه خوش بود که از این حضور دکتر روحانی با اتکا به آرای شما ملت دوباره رییس جمهور ایران اسلامی شد.
بار دیگر وظیفه می‌دانم از یکایک ملت، رهبری عظیم‌الشان، مسئولان برگزاری انتخابات و همه آنانی که به رونق انتخابات کمک کردند تشکر کنم.

محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز در مجلس نیز در پیامی گفت: بار دیگر ملت سر افراز ایران اسلامی حماسه آفرید و  جهان را به تحسین وا داشت.  زنده باد ایران و ایرانی که نام پر افتخارش  یادآور غیرت، هیبت، حضور و شعور است، پاینده باد مهد دلیرانی که ابهت و صلابت ایران اسلامی را دیگر بار به نمایش گذاشتند و جاودان باد اقتدار ملت بزرگی که شکوه و عظمت را دوباره معنا کرد.

حضور پر شور و گسترده مردم غیور ایران زمین در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری , پیامی صریح و روشن برای تمامی دنیا داشت و آن اینکه : بنا بر فرموده مقام معظم رهبری سرنوشت کشور در دست آحاد ملتی است که پس از گذشت سی و هشت سال از عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران،  با احساس مسئولیت هر چه تمام تر و با شور و نشاط ، مشارکت در سرنوشت کشور خود را ضروری می دانند و تک تک مردم رای خود را در چشم انداز آینده میهن خویش موثر می بینند ، که این نشان از دلبستگی این ملت فهیم به استقلال و آزادی میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد  و بنا بر فرموده معظم له، پیروز اصلی در این حماسه،  مردم و نظام جمهوری اسلامی است.  اینجانب بعنوان خادم کوچک ملت ایران در مجلس شورای اسلامی این حضور غرور آفرین را به رهبری معظم انقلاب و این اعتماد دوباره را به رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال می‌خواهم که ایشان را در ادامه مسئولیت خطیری که بعهده گرفته اند  توفیق عطا فرماید و قطعا حداکثر مساعدت را ضمن حفظ شان نظارتی که نماینده به عهده دارد جهت اعتلا و سرافرازی ایران و رفع مشکلات، با دولت ایشان خواهیم داشت و اعتقاد راسخ داریم مشکلات اصلی کشور همچون بیکاری، فساد، آسیب های اجتماعی، فقر ، ... با برنامه ریزی سیستمی و با تکیه بر پشتوانه عظیم مردم و پتانسیل های موجود قابل حل خواهد بود.

سیده فاطمه حسینی نماینده تهران نیز در پیامی گفت: ملت فرهیخته ایران ٢٩ اردیبهشت را یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور رقم زد. حضور پر شور ملت برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نقطه عطفی برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود. حضور چشمگیر جوانان در صفوف رأی نشان داد که جوانان کشورمان همیشه و در همه حال حامی جمهوری اسلامی ایران هستند و بر تأثیرشان در سرنوشت و آینده ایران اعتقاد راسخ دارند.
ملت عزیز ایران پیروز این رقابت‌اند و از مهمترین پیام‌های ملت سرافراز ایران اسلامی در این انتخابات می‌توان به خواست ملت برای گفت‌وگو در عرصه ملی اشاره نمود و بدین جهت ضمن آنکه انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی را تبریک عرض می‌نمایم امید دارم پس از این نمایش اقتدار، رقابت‌های انتخاباتی جای خود را به رفاقت دهد و همه آحاد مردم و مسئولین دست در دست هم تلاش نمایند تا حلاوت این حماسه در تاریخ کهن این سرزمین ماندگار گردد.
اینجانب به نوبه خود ضمن تقدیر و تشکر از همه اقشار و آحاد ملت بزرگ ایران به واسطه این سربلندی و حضور امیدوارم که دولت آینده با اتکا به رأی و اراده مردم تمام توان و تلاش خود را برای پاسخگویی به مطالبات بر حق مردم به کار گمارد.

بهروز نعمتی نیز در پیامی گفت: إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا.  ملت شریف و برزگ ایران، این پیروزی بزرگ را محضر شما ملت بزرگ تبریک عرض می‌نمایم و در برابر حماسه عظیم شما سر تعظیم فرود می‌آورم. جا دارد این پیروزی را به مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران عزیز و تمام امت شریف ایران بخصوص رییس جمهور محبوب و منتخب تبریک عرض نمایم. جا دارد از تمامی عزیزانی که در این مدت با حضور خود ما را در انجام وظایف مساعدت نمودند کمال تشکر را بنمایم و لازم به تاکید است که منبعد روحانی عزیز، رییس جمهور همه ایران است . دیگر زمان رقابت تمام شده و وقت رفاقت، وحدت و همدلی فرارسیده است. همه باید یکصدا با هر سلیقه ای برای اعتلای ایران عزیز بکوشیم.

پروانه سلحشوری، نماینده مردم اسلامشهر در مجلس و رییس فراکسیون زنان نیز در پیام تبریک خود آورده است:درود بر شما، از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب ، و هموطنان عزیز در اقصی نقاط دنیا که دوباره یکپارچگی و همبستگی اجتماعی را به ظهور رساندید.ایران سرزمین شیران است. اینبار شما ثابت کردید که چنان به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اید که شعارهای عوام فریبانه علی رغم وجود مشکلات فراوان، تاثیری در رای شما ندارد.کاش آیت‌الله هاشمی اکنون در میان ما بود و نتیجه صبوری و مردمداری خود را می‌دید.درود می‌فرستیم بر سیدمحمد خاتمی که این بار با حمایت مجدد از روحانی، دوم خرداد دیگری را خلق کرد.مفتخرم و به خود می‌بالم که نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر هستم. از مردمان عزیز این مناطق که علی‌رغم بی‌نظمی‌های موجود در مراکز رای‌گیری ساعت‌ها در صف انتخابات صبورانه منتظر مانند تا دوم خرداد دیگری را خلق کنند خاضعانه تشکر ویژه دارم.

همچنین اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی، انتخاب دوباره دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران را شادباش گفت و اظهار امیدواری کرد تا همه ایرانیان، همچنان که در این انتخاب نقش داشته‌اند در پیشرفت ایران نیز بتوانند مشارکت داشته باشند.غلامرضا حیدری ،نماینده تهران نیز به مناسبت پیروزی حسن روحانی پیام تبریکی صادر کرد که در متن آن آمده است: انتخابات ۹۶ رقابت میان دو اندیشه و رویکرد بود. مردم ایران با انتخاب آقای روحانی به رویکرد تعامل مثبت در داخل و خارج رای دادند؛ رویکردی که منافع ملی ملت ایران را چه در چانه زنی با روسیه و چه با غرب و آمریکا، همزمان دنبال می‌کند.
من این پیروزی تاریخی را به ملت حماسه ساز ایران، آزادیخواهان، اصلاح طلبان و اعتدال گرایان تبریک گفته و برای رئیس جمهور محترم و دولت آینده، آرزوی تلاش بیش تر جهت به انجام رساندن وعده‌ها و خواسته‌های به حق مردم را می‌کنم.»

ابزار وبلاگ